EN FAMILIEHÅNDBOG OM HYDROCEPHALUS

1.DK-dansk nettside -nytt bilde 210117 Netside DK bog-gammel baggrund-nyt billede (3393) PNG
En familiehåndbog om hydrocephalus til børn, voksne og deres pårørende.

Vi er en norsk familie som flyttede til Danmark i 2012. Derfor hedder hovedpersonen/ballonen i bogen ”Norman”. Det har været af stor vigtighed for os at lave og skrive en bog om diagnosen hydrocephalus. Vi er en familie som er blevet berørt af dette, da vores datter fik hydrocephalus for nogle år siden.
Dengang havde vi tusind spørgsmål og bekymringer. Vi savnede virkelig en bog, der kunne fortælle os om hvad hydrocephalus er. Samt at få viden om symptomer, behandlinger, shunts, ventiler, komplikationer og faglige begreber. Desuden også at få erfaring og tips fra andre familier som har været i den samme situation som vi befandt os i.
Denne bog er skrevet på baggrund af personligt erhvervet viden og erfaring. Der refereres ikke til kilder. Bogen er tredelt og er en familiehåndbog. Den første del henvender sig til mindre børn, den anden del henvender sig til større børn og den tredje del henvender sig til de voksne.
 Min datter og jeg har skrevet bogen og min søn har lavet sjove og søde tegninger til børnekapitlet ”Norman er syg og skal på sygehus”.
Vi håber at bogen til være til stor glæde og hjælp for andre børn og voksne med denne diagnose samt deres pårørende.

Hilsen Camilla, Patrick & Grethe

forening-bilde-2-bogLæs mere om bogen /køb bogen her:
www.hydrocephalus-bog.dk
Medlemspris 230 kroner
- Er du medlem af Hydrocephalusforeningen kan du købe bogen til 250 kroner.
Normal pris er 275 kroner. Ved bestilling, skriv i kommentarfeltet medlemmets navn)

0 kommentare

Deltag i diskussionen
Skriv dit bidrag herunder!